کیا با فولیکول ۲۰ مامان شدن ؟؟؟؟

۶ پاسخ

من با 18 و19 باردار شدم

چرا که نه عزیزم خدا خیلی بزرگتر از این حرفهاست

من سه ماه پیش سونو واژینال دادم
فقط تخمدان راستم فولیکول ۱۴داشتم همین چپم فولیکول نداشت خداروشکر
دکتر بهم لتروزول داد گرفت بعد اون دیگه متوجه نشدم فولیکولام رشد کرده یا نه

روز چند سیکلتی!؟

خیلیا

من حتی یکی 18 و 19

سوال های مرتبط

مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرین✨️ مامان آرین✨️ ۴ ماهگی
خدایاشکرت خدایاشکرت قصد بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
گل دختر گل دختر قصد بارداری
گل دختر گل دختر قصد بارداری
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان‌آینده😇 مامان‌آینده😇 قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا قصد بارداری