۳ پاسخ

من دادم بش نساخت اسهال شد الان سوپرامیل میدم عالیه

من به پسرم گیگوز میدم به پسر من ساختش خیلی راضیم هم خوب وزن داد فقط من میخاستم شیرخشک و مکمل شیرم بدم ک دیگه پسرم شیرمو نخورد بعدا فهمیدم گیگوز انقدر خوشمزس دیگه شیرمادر نخورد😂

من به بچم نمیساخت دل درد و نفخ شدید داشت عوض کردم دکتر گفت ببلاک بده

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمدو ارشیا مامان امیرمحمدو ارشیا ۱۲ ماهگی