۱۰ پاسخ

در کل غیراز ماه هایی ک دندون درمیارن و یا مریض و اسهال هستن ک وزن اضافه نمیکنن، ماهانه 200هم بره اوکیه

نمیتونی اینجوری نتیجه بگیری، بچه من ماهی 200تا250میره،درصورتی ک ماه 13و 14تازه 100گرم کم هم کرد. بخاطر دندون البته، الان دوماهه ک باز رودندونه ماهی 150بره من میگم شکر،وزنش الان 300برگشت خورده

زهرا هم از یکسالگی ۴۰۰ گرم زیاد کرده

بهش شربت سانستول بده هم براقد خوبه هم اشتها هم مو

۲۷۰۰گرم

من پسرم ۳۰۰ اضافه کرد خیلیی کممم🙄

من که یکسالگی ۱۰ کیلو بود هیجده ماهگی ۹/۸۰۰ 🙄 سه تا دندون داره باهم در میاد نمیزاره بچم جون بگیره

۸ کیلو ام دیگه خدا وکیلی خیلی کمه من دخترم ۱۰ هست هررر روز دارم خودخوری میکنم مریضی گرفتم همش می‌خوام یه چیزی بچپونم دهنش حتی به زور

عزیز ببرش چکاپ ببینم علتش چیه که خوب رشد نکرده
من امروز بردم قد84 وزن 10/900
خیلی ناراحتم ک رشدش خوب نیست

قد موقع تولد چقدر بود

سوال های مرتبط

مامان 🌙نیلماه🌙 مامان 🌙نیلماه🌙 ۱ سالگی