از کجا بفهمیم نشتی داریم؟؟؟؟

۳ پاسخ

نشتی یعنی خیس شدنی که به تدریج زیاد بشه
یعنی قشنگ ببینی که مدام خیسی
و این خیسی بیشتر میشه
پد هم اگر بذاری
به مرور زمان متوجه خیس شدن بیشتر و بیشترش میشی

برو سرویس. خودتم کامل خشک کن نوار بهداشتی بزار تا نیم ساعت اگر خیش شد نشتیه. یا دستمال بزار حالت دستشویی بشین سرفه کن کن اگر آب اومد نشتی داری

چه علایمی داری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان ميني مهدوي مامان ميني مهدوي ۵ ماهگی