اره میگه ایلیاااا
دخترم میگه جی جی😂
نبلد نیس
گاهی وقت میگه میما
اسمش میران هست
وقتی میپرسی اسمت چیه میگه من
اره😍
پسرمن کلا هیچی نمیگه
فقط آبا
اسمشو با زبون خودش میگ آیل میگ تقریبا
دختر من میگنناه🤦🏻♀️😅
نه هنوز سخته از الان
ولی پسرم نمیگه
اسمش نیلا میگه لیلی
اره ولی قشنگ تلفظ نمیکنه میگه نیییی آه😂 دوبخشی میگه
اسمش سخته نمیتونه بگه وقتی میپرسی میگه من یا نی نی
نه نمیگه
باید بگه تو این سن؟؟
اسمش ارویده میگه آردو
ن پسر من نمیگه باید نگران باشم 🥺
میگه آنان (آیهان) اسم منم میگه پاطی(فاطی) اسم باباشم حسنه میگه حسن اسم داداششم آرتینه میگه داتین
من خیییلی باهاش حرف میزنم و هی میگم اسمت چیه اسم بابایی چیه ...اینجوری یاد گرفت
اره میگه ولی درست تلفظ نمیکنه
میگه رویک رونیکا اسمش 😂
من بهش میگم اسمت چیه میگه بابا
میگم تو کی هستی میگه بابا
آره چون اسمش راحته.
ن اسمش سخته ازالان
اسم دختر منو اطرافیانش هنوز خوب نمیگن چ برسه خودش😂
اسم پسرم واقعا سخته براش ولی میگه نینانا
آره لنا میگه لینا🫠.
پسر من از میپرسی میگه آگا پاسا😅😅
دختر من اسمش آنیسا هست میگه انینا
اسمش سخته نمیتونه
به رزا میگه دزا
میگه نینی😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.