۳۱ پاسخ

اره میگه ایلیاااا

دخترم میگه جی جی😂

ن‌بلد نیس

گاهی وقت میگه میما
اسمش میران هست

وقتی میپرسی اسمت چیه میگه من

اره😍

پسرمن کلا هیچی نمیگه
فقط آبا

اسمشو با زبون خودش میگ آیل میگ تقریبا

دختر من میگ‌نناه🤦🏻‍♀️😅

نه هنوز سخته از الان

ولی پسرم نمیگه

اسمش نیلا میگه لیلی

اره ولی قشنگ تلفظ نمیکنه میگه نیییی آه😂 دوبخشی میگه

اسمش سخته نمیتونه بگه وقتی میپرسی میگه من یا نی نی

نه نمیگه
باید بگه تو این سن؟؟

اسمش ارویده میگه آردو

ن پسر من نمیگه باید نگران باشم 🥺

میگه آنان (آیهان) اسم منم میگه پاطی(فاطی) اسم باباشم حسنه میگه حسن اسم داداششم آرتینه میگه داتین
من خیییلی باهاش حرف میزنم و هی میگم اسمت چیه اسم بابایی چیه ...اینجوری یاد گرفت

اره میگه ولی درست تلفظ نمیکنه

میگه رویک رونیکا اسمش 😂

من بهش میگم اسمت چیه میگه بابا
میگم تو کی هستی میگه بابا

آره چون اسمش راحته.

ن اسمش سخته ازالان

اسم دختر منو اطرافیانش هنوز خوب نمیگن چ برسه خودش😂

اسم پسرم واقعا سخته براش ولی میگه نینانا

آره لنا میگه لینا🫠.

پسر من از میپرسی میگه آگا پاسا😅😅

دختر من اسمش آنیسا هست میگه انینا

اسمش سخته نمیتونه

به رزا میگه دزا

میگه نینی😉

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی