۴ پاسخ

اره خوبه...دختر منم شیش کیلو هست

دوبرابر وزن بدو تولد باید بشه تو 4 ماهگی

وزن بچه به وزن بدو تولدش بستگی داره
بدو تولد چندکیلو بوده؟

وزن تولدش چقد بوده

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی