همون هرمان قشنگه که
آیراد
آیکان
خوب عزیزم اسم رو باید خودت انتخاب کنی مگه برا بقیه می خوای اسم انتخاب کنی. احت تاثیر تفکرات دیگران که این اسم قشنگه و این زشته نباشین
من هیچوقت سر اسم با کسی مشورت نکردم خودمون تصمیم گرفتیم خودمون گذاشتیم ب همه هم اعلام کردیم نظری ندن چون منصرف نمیشیم
اصلن چیزی نگو
بگو مشخص نیست تصمیمنگرفتیم
وقتی شناسنامه گرفتی بعد اعلامکن
منم هر کیمیرسید یه چیزی میگفت دیگه هر کیپرسید گفتم مشخص نیست
تا امروز که شناسنامه گرفتمگفتم
عزیزززم ❤️
واقعا زشته کسی اسم میگه بقیه نظر میدن میگن قشنگ نیست در صورتی که کاملا سلیقه ای و نباید بزنی تو ذوق طرف هر چقدرم که باب میل تو نیست …ای کاش فرهنگ شو داشتیم
ب بقیه چ ربطی داره بچه توعه خودت باید ب دلت بشینه
آراز ایهان ایلهان مهراد رادمهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.