اسم دختر ،خوش آوا و با معنی میگید لطفا؟

۸ پاسخ

آلا ، نعمت ها ،نیکی ها🥹🎀

کمند و ساحل من خودم اگه دختر دار میشدم یکی از اینارو میزاشتم

بهار
طلوع

تیدا (چشم مادر) دخترم ۵ سالشه و هنوزم هرکی اسمشو میشنوه خوشش میاد و خودمم عاشق اسمشم

نیل قشنگع بنظرم

سوین به معنی زیبا ترین

ضحی
آلا
نورا
حلما

من گذاشتم ماهلین یعنی هاله ماه 🌙❤️

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۵ ماهگی
مامان رستا و سِلما مامان رستا و سِلما ۱۲ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد