سلام خانوما من شکمو رحمم بیشتر وقتا سرد طبیعیه یا ن🥲

۶ پاسخ

برا منم سرده

ایرادی نداره عزیزم ،من توی زمستون بیشتر اینطوری میشدم روی شکمم شال یا پتو سبک مینداختم یکمی گرم بشه

برامنم سردبود طبیعی

برای منم دست میزنم سرده

دختره نی نی؟

از رو پوست منظورته که سرده؟

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد