۴ پاسخ

هعی. چه سخت. منم همینم. این ماه ای یو ای کردم. ولی هیچی علایم ندارم.

آخی هنوز زوده که عزیزم سنی نداری
ایشالا به مراد دلت میرسی

خدا بزرگه استرس رو از خودت دور کن مطمینا میشی

منم عزیزم🥲

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌ویکم بارداری