۸ پاسخ

عزیزم من اصلا لک لانه گزینی ندیدم و دقیقا ماهی که علائمم کمتر بود باردار بودم

همه لانه گزینی ندارن عزیزم و ناامید نباش خدا به وقتش بهترین ها رو برات گذاشته

آفرین بهت بهترین کار همینه

وای دقیقا من این ماه خییلی علائم داشتم طوری ک مطمعن بودم باردارم،تازه بی بی چکمم هاله انداخت ولی پریودشدم

خیلی ازآدما لکه لانه گزینی ندارن مثلن من اولین بارداریم نداشتم دومین بارداریم که سقط شدبه دلایلی نداشتم اینم نداشتم

من بیبی چکم مثبت شد ازمایش خونم منفی متاسفانه حالم گرفته شد

عزیزم ان شا الله زودی باردار بشی😔🫂

من الان دوساله هرماه امیدوارم و نمیشه خیای سخته

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته چهاردهم بارداری