خانما شما بعد اینکه فهمیدین باردارین کاشت ناخن کردین؟؟

۱۳ پاسخ

اشعه دستگاه یووی ضرر داره گلم
خودم ناخن کارم از وقتی فهمیدم شغلمو گذاشتم کنار

من قبل بارداری هم کاشت نمی‌کردم چه برسه الان کلا خوب نیست

انجام نده اصلا خوب نیست

انجام ندید ،چون اون اشعه ی UV باعث آسیب به ساختار DNA میشه
بازم هر جور خودتون میدونید
من چیزی که میدونستم رو گفتم

نه

عزیزم کاشت ناخن ضرر نداره

سه ماهه اول و دومم ممنوع
اخرهای بارداری بری میتونی جلوی شکمت یه چیزی بگیری اشعه نخوره یا سمت دستگاه رو برگردونی که اشعه به شکمت نخوره

من که یک بارهم کاشت ناخن نزدم ولی دکترمیگه اشعش خطرناکه

کاشت ناخن برای ادم معمولی هم اصلا خوب نیست چ برسه به اینکه باردارم باشی
اگر سلامت بچت برات مهمه نکن خواهشا

میگن تا ۴ ماه نکاری بهتره
بعدشم اگر خاستین بکارید جایی باشه ک تهویه خوبی داشته باشه ک بوی لاک اذیت نکنه
ولی من خودم دوس ندارم بکارم
حالا ی چند ماه ناخن نداشته باشم چیزی نمیشه

دیدی تازگیا کلی نی نی خوشگل و سفید و چشم رنگی زیاده شده ولی وقتی پدرو مادرشونو میبینی هیچ شباهتی پیدا نمیکنی و اولین سوالی که به ذهنت میرسه اینه که چطور ممکنه از پدر و مادر سبزه و چشم و ابرو مشکی ، نی نی سفید و بور و چشم رنگی بدنیا بیاد؟؟🤔🤔🧐
وارد لینک زیر شو تا دلیلشو بدونی

اگه تو هم میخوای نی نی خوشگل👶🍼بدنیا بیاری فقط کافیه رژیم زیبایی ( بدون دارو و مواد شیمیایی ، فقط با میوه های ارزان و در دسترس) ما رو تهیه کنی و تاثیرشو ببینی😍🥺
رژیم برگرفته از ده ها مقالات خارجی و طب سنتی و اسلامی میباشد 👇👇
شروع رژیم میتوانید از قبل بارداری و از هر ماهی هستید

رژیم تعیین جنسیت
رژیم هوش و زیبایی
رژیم سه روزه زیبایی پوست و کاهش وزن
شامپو ضد ریزش گیاهی
حتما کانال ایتا ما عضو شو تا مارو گم نکنی 🥰


@paaaaakk

https://eitaa.com/nininazanin
@nininazanin

گلی شما سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟

بله😚

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آسِنا🩷 مامان آسِنا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته یازدهم بارداری