اره عزیزم بهتره انجام ندی من بارداری قبلیم همه کارا رو انجام دادم ولی سقط شد و این سری کلا ناخنم برداشتم
من تا سه ماه فعلا ترمیم نکردم ولی دکترا منع نمیکنن اکثرا هم دیدم انجام میدن بع نظر من سه ماه اول انجام نده
اونم تو هفته شما اره از هرچی جلوگیری کنی بهتره
بله گلم بهتره انجام ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.