سلام خانما بعد سه ماهگی کاشت ناخن ضرر داره؟

۵ پاسخ

بعد از دوازده هفته مشکلی ندارع
قبلش برای قلب جنین خطر داره

نزاری بهتره ولی بعضیا اهمیت نمیدن

ن من همیشه انجام میدم تا بحال دکترم منع نکرده

دکتر من ایراد نگرفت

میگن که نه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان نی نی تو دلی مامان نی نی تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرام 🤰🏻 مامان پسرام 🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته بیست‌وسوم بارداری