سلام خوبید کاشت ناخن ضرر داره آیا ،؟؟

۶ پاسخ

نباشه بهتره

بله ضرر داره

من از اولش رفتم منتها با خودم فویل میبرم دور شکمم میپیچم ک اشعه ب جنین آسیب نزنه دکترم گفت اینکارو کن

سلام عزیزم چون از دستگاه یووی استفاده میشه واسه بارداری خطرناکه

بله ضرر دارد نباید

بله بهتره انجام نشه

سوال های مرتبط

مامان پسرام 🤰🏻 مامان پسرام 🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نهال مامان نهال هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری