سلام مامانا كاشت ناخن ميتونم بزنم

۸ پاسخ

نه عزیزم نزنی بهتره حالا چند ماه بدن کاشت باش. دفع خطر احتمالی حکم عقله

نه بابا ولش کن مواد شیمیاییه
میگن مو رنگ نکنید اینم غیر ضروریه
به استرسش نمیارزه

توروخدا تو این دوران سمت اینکارا نرید یه درصد احتمال بدید خطر داره بعداً چجوری میخوای جبران کنی

میگن اشعه یو وی خوب نیس نزنی بهتره

بزن.

جوری ک شنیدم میگن بهتره نزنی چون مواد شیمیایی ایناست ممکنه ضرر داشته باشه حالا ماه های اخر فک کنم اشکال نداشته باشه ولی اوایل بارداری میگن نزنی بهتره

سلام عزیزم
میلی طلایین ام پی فینکس وال گ ل د نصب کن کد معرفم بزن همین الان ۲۰۰ هزار تومن برداشت کن

اره.

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی تو دلی مامان نی نی تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرا و تودلی مامان پسرا و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرام 🤰🏻 مامان پسرام 🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری