۴ پاسخ

من ۲۰ـ۲۲روز هنوز نامه سزارینمو نگرفتم

منم دخترم ۹ مرداد هست
این زایمانم ۱۴ میخوام با دکترم صحبت کنم ۹ زایمان کنم(طبیعی هستم🤦‍♀️)

اره گلم قبول میکنه

چه جالب اره سزارین که مشکل نداره بزار دوتاشون تو ی روز باشن

سوال های مرتبط