سلام مامانا سنو دادم ببینید همه چیزش عالیه

تصویر
۲ پاسخ

برو بیمارستان قسمت زایشگاه ازت میگیرن. . نوشته آن سی تی توصیه میشه منم هفته قبل به خاطر کم شدن حرکات جنین دو بار نوار قلب گرفتم تو یکی خیلی بد بود اصلا حرکت نداشت تو دومی یکم بهتر شد. غذا و چیز شیرین بیشتر خوردم چهار تا حرکت داشت بعد برام همین سونو رو زایشگاه نوشت رفتم گرفتم. بزور بعد دو بار سونو کردن و کلی نوشابه خوردن و آبمیوه. یه ضربه زد بعد گفت خوبه ولی اگه نگرانی ببر زایشگاه. منم دیگه نبردم الانم همش حرکتاش کمه. ولی خب مجبورم تا هفته دیگه تحمل کنم. همش چیز شیرین می‌خورم که قنداش نیافته

اینجا که همه‌رو نرمال زده گفته بری نوار بچه ام بدی

سوال های مرتبط

مامان آریاجونم مامان آریاجونم روزهای ابتدایی تولد
مامان یوهان مامان یوهان ۱۲ ماهگی