منم امروز ۳۶ هفته و یک روزم رفتم سونو ۲۶۲۰ وزنشه
سونوگرافی گفت یکم کمه و باید۲۸۰۰ باشه صدک۲۵ زد
ولی دکتر خودم نشون ندادم
نمیدونم الان میرسه به ۳ کیلو تا دو هفته دیگه یا نه برای سزارین
خیلی خوبه مال من ۲و۳۰۰بود
نه خوبه
من ۳۳هفته ۲بود میخواد۲هفته دیگه برم ببینم چند شده
۳۳ هفته چندبود؟
نگران شدم ممنون عزیزم
نه خیلی خوبه ک
تا زایمان سه کیلو میشه خوبه خب
نه منم ۳۶هفته اونقدبود گفتن خوبه
نه خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.