۳۶هفته هستم وزن بچه

۲۷۰۰کمه

۱۰ پاسخ

منم امروز ۳۶ هفته و یک روزم رفتم سونو ۲۶۲۰ وزنشه
سونوگرافی گفت یکم کمه و باید۲۸۰۰ باشه صدک۲۵ زد
ولی دکتر خودم نشون ندادم
نمیدونم الان میرسه به ۳ کیلو تا دو هفته دیگه یا نه برای سزارین

خیلی خوبه مال من ۲و۳۰۰بود

نه خوبه

من ۳۳هفته ۲بود میخواد۲هفته دیگه برم ببینم چند شده

۳۳ هفته چندبود؟

نگران شدم ممنون عزیزم

نه خیلی خوبه ک

تا زایمان سه کیلو میشه خوبه خب

نه منم ۳۶هفته اونقدبود گفتن خوبه

نه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۴ ماهگی