اگه بری پیش یه دکتر کار بلد دردناک نیس
من چند روز پیش رفتم پیش یه دکتر بعد دوتا بی حسی زد بی حس نشد (بیحسیش دوزش پایین بوده همه ناراضی بودن ازش ولی من نمیدونسم و ندونسته رفتم پیشش)بهش گفتم دندونم بی حس نشده گفت بی حس شده بیا ببینم بعد خوابیدم یه طرف دندونمو کشید جیغ زدم پا شدم اومدم خونه بعد فرداش رفتم یه دکتر دیگه امپولو ک داشت میزد اصن حس نمیکردم دستش خیلی سبککک بود واقعا بعدم سری کشید بعد وقتی بی حسیش رفت یه ۲ روز درد کرد جاش بعد خوب شد
نه اصلا درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.