۳ پاسخ

الان بگیره خوبه که واکسن چرا بزنی

آها خیلی ممنون از شما

۱.۵بود چند ماه قبل،الان گرون شده فک کنم
بعضی دکترا مطبشون یا میتونید بخرید بدید بیرون بزنن

سوال های مرتبط

مامان آیهان تورک مامان آیهان تورک ۲ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۲ سالگی