واسه من ۹۰ بود لا دارو پایین آمد الانم ۳۰
منم ۶.۷۹ بود تو ازمایش حداکثر رو ۴.۵ زده بود
دکتر دارو داد نمیدونم اوضاع چطوره الان تا ان تی ازمایش بدم
سر اولی هم ۳.۵ بود
واسه من۳/۸بود دکتر گفت زیاده باید حداکثر۲/۵باشه خیلی نگرانم که اینقدر بالاس
سر اولیم ۸ بود
سر دومی ۵
باید زیر ۲/۵-۳باشه
دکتر نرفتی ؟؟؟
نگران نباش
خیلی بالا باشه خطرناکه
ولی باید دارو بخوری
مال شما چنده مگه ؟ میگن باید زیر ۲ونیم باشه
شش به بالا خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.