چرا بی بی چک میزنم منفی ولی تهوع دارم 😐

۹ پاسخ

حتما که باردار نیستی خواهر
منم یه روز صبح دقیقا مثل اوایل بارداریم شدم حالت تهوع داشتم با بو غذا اوق میزدم
رفتم دکتر گفت ویروسه معدت اسیدی شد

منم تقریبا یه ماهی میشه خیلی بی حالم بعضی وقتا هم حال تهوع
از بعد زایمانم پریود نشدم
هفته ای یه بی بی چک میزنم منفیه
ده روزی میشه آزمایش دادم بازم خداروشکر منفیه
ولی بی حالی و سر درد و تهوع رو همچنان دارم
دکتر هم رفتم قرص مکمل داده ولی بازم بهتر نشدم
اصلا یه جوریم نمی‌خوام از جام بلند شم می‌خوام فقط درازکشیده باشم 🫠🥴
خسته شدم از این حالم

مگه هرکی تهوع داره بارداره؟ 😐

گاهی آدم تهوع میگیره

چند روز تاخیری

چه ربطی داره هرکی تهوع داشته باشه یعنی بارداره😐
شاید گرما زده شدی یا معدت حساس شده

من تهوع دارم شیرم کم شده پریودم عقب افتاده😑...بیبی چکم منفی خداروشکر...کاش پریودشم فقط

خب باردار نیستی حتما

وای منم

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی