دلیلش چی میتونه باشه آخه
دختر منم همینه. البته یه جایی خوندم اگه سوره حجرات بنویسی یه کم آب بریزی رو کاغذه بعد با اون آب لثههای بچه رو بشوری واسه راحت دراومدن دندونه خوبه. من چون وقت نوشتن نداشتم دو روز پیش پرینت گرفتم انجام دادم به طرز معجزهآسایی بهتر شده خدا رو شکر.
کم بودن کیفیت خوابش واسه کمبود آهن و ویتامین دی هم میتونه باشه.
برا منم زهرا اینطوریه هنوزم درست نشده
شاید دندون داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.