سزارین هستم...کی‌ زایمان میکنم؟

تصویر
۲۱ پاسخ

۱۱ یا ۱۲ تیر

عه باهمیم

واییییی باهمیم من و شما 🥹😅
به من قراره فردا تاریخ بده دکترم

تقریبا ۱۲ روز دیگه


خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر دغدغه رشد توانمندی‌های فرزندت رو داری و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

من ک طبیعی ۱۲ مرداد بودم ، نامه سزارینمو ۲۸ تیر داده

۲هفته دیگه

دقیق هم زمانه تاریخ زایمانت بامن😍🤩🤩🤩

به منم تایم نداده

من زده ۳۱تیر سزارین اختیاریم کی سزارین بشم ایا

من با شما هستم ۱۲تیر نوبت زده

ببین تو از ۱۰ تیر همه چیت اماده باشه

حداقل۱۰تیر

پایان ۳۸هفته یعنی ۳۸هفته و ۲روز اینجوری

۱۶تیر ماه برو دکتر نامه سز بگیر

برا من که طبق انتی ۲۸تیر زده دکتر برا سزارین ۱۸ تیر بهم وقت داده شمام احتمالا ۱۶ یا ۱۴ اینا بهتون وقت بده

معمولا بستگی به شرایط جنین و مایع دورش و خونرسانی تاریخ میده .
برای بعضی ها حتی ۱۴ روز زودتر .
و بعضی ها ۷ روز زودتر

من دکترم گفت از تاریخ ntده دوازده روز بیا عقب تر

من ۳۸هفته و ۴روزم بود

12/13 تیر احتمالا هفته38

12یا13تیر

دکترت برای کی وقت داده

دکترت چی میگه بت تاریخ نداده

سوال های مرتبط