بنظرتون اسم آیسان قدیمیه؟ میخوام با پسرم ست باشه

۷ پاسخ

بنظرم خوب نیست این همه اسم جدید هست

نه خوبه

اسم دختر و‌ پسر قشنگ نیست من خودم اسمایی ک هم روی دختر و هم روی پسر میزارن و خوشم نمیاد

خیلی قدیمی اسم پسرت چیه

نه خوبه

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر دغدغه رشد توانمندی‌های فرزندت رو داری و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

پسرمنم میگه بزاریم آیسان حالا موندیم

خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرمان😘برهان مامان آرمان😘برهان ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی 💜🧸 مامان توت فرنگی 💜🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری