اسمای جدید هم یه روز قدیمی میشن
و بعضیاشون خیلی عجق وجقن، بخدا ادم نمیدونه جنسیت بچه دختر یا پسر
منم هیچ اسمی به دلم نمیشینه هنوز انتخاب نکردم🤦🏻♀️
قدیمی بودن اسم به نظرم اصلا مهم نیس ولی کلا اسم عسل رو من دوست ندارم
به نظرم نه
من شناسنامه گذاشتم کایرا. ولی این جور میگم آرتمیس
اره قدیمیه بنظرمممم
اره یه خورده قدیمی عه
ولی اگه دوست داری نگاه به قدیم جدیدش نکن مهم اینه دوست داشته باشی چون بیشتر از همه مادر و پدر اسم بچه رو صدا میزنن
اسم دختر قشنگ م دنا مامان 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.