نه قدیمی نیس خیلی بهتره از اسمای عجق وجق الان
نه از اون اسم هاست که همیشه به روزه
یزدان خیلی قدیمی ،ولی الان مد شده ، به نظر من اسم باید قشنگ باشه و ی مادر عشق کنه وقتی بچه شو صدا میکنه ،اسم قشنگیه
بنظرم سلیقع ایه
منکه دوس دارم
اره خیلی قدیمیه
تو مذهبیا خیلی اسمای قشنگتری هم هست که قدیمی نمیشه
بله نسبت ب اسم هایی ک الان میزارن ولی خب اسم سلیقه ای هست ودرواقع اسمی شما انتخاب کردی اسم زشتی نیست
ن عزیزم
بله..
خیلی 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.