هیچوقت سوراخ نمی کنم مگر اینکه خودش بخواد و آمادگیشو داشته باشه
هر موقع بزرگ شه خودش بخواد اللن دردش بیاد چرا من براش تصمیم بگیرم
من ۲ماه و ۱۰ روزش بود
دوماهگی سوراخ کردم هیچی نشد
بزرگ بشه خودش تصمیم بگیره
شیش ماهگی
من سه چهار روز مونده به دوماهگی سوراخ کردم تو سه روز هم خوب شد
هفته دیگه میخوام سوراخ کنم
22روزگی سوراخ کردیم و43روزگی گوشواره هاشو انداختم
منم هنوز سوراخ نکردم.نمیدونم کی ببرم🙁
قطعا بچه بزرگ بشه بیشتر عذاب میکشه الان هم درد رو یادش نمیمونه هم بدن نوزاد خیلی زود زخمش ترمیم میشه بی دردسر . تا قبل از اینکه بتونه دست ببره گوششو بگیره ببرش .الان خوبه
من الانا ک رفتن تو ۴ ماه سوراخ کردم
۲۸ روزگی سوراخ کردم
دو ماهگی سوراخ کردم
هرسه تا دخترامو 4نیم ماهگی سوراخ کردم چون تا یه ماه اذیت میشه تا خوب بشه باز واسه واکسن 6 ماهگی داره یکم استراحت کنه
من هنوز سوراخ نکردم
٣ماه بشه بهتره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.