تو ۳۷هفته وزن بچم ۲٫۷۰۰بوده ،کم نیست بنظرتون؟؟

۶ پاسخ

سونو رشد چند هفته رفتی چند کیلو بود

من خودم بدنیا اومدم ۵ کیلو بودم تااالان همش درگیر چاقیم عکسای بچگیمو ببینی ازشدت چاقی چشام معلوم نیست از چاقی متنفرم بچه وزنش نرمال باشه سالم باشه به مادرم فشار نمیاد

عزیزم نگران نباش خوبه سونوی قبلی چند هفته رفتی و چقدر بود وزنش

بنظرم خوبه تا زایمان ۳ کیلو میشه دیگه
من دخترم با وزن ۲۷۰۰ تو ۳۸ هفته و ۵ روز دنیا اومد😅💜

ماله منم همین بود
۳۷ هفته ۵ روز دنیا امد ۳ کیلو بود

ماشالله خیلیم خوبه بچه سالم باشه
من خودم مخالفم وزن زیادم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان آراز👶🏻💙 مامان آراز👶🏻💙 ۵ ماهگی