ببین عزیزم پسرم من دو روز ب محرم اسهال استفراغ شد ۲روز هم بستری شد خوب نشد اخر بهش پودر پلانتاژل توی نعلبکی ریختم ۴قسمت کردم روزی یه قسمت بد از داروخانه امپول ویتامین A۵۰هزار گرفتم ۱۲ظار یبار زدم ۱۲ شب یبار این امپول هر ۱۲ ساعت باید بزنی همین اب وانلایت هم تاالان ۴تا قوطی دادم امروزهم رفتم گرفتم باید اب بدنش خشک نشه دستشویی خالی هم داشته باش موز بده کته ماست بده ولی اون پودره عالیه من ک معجزه دیدگ ازش
سی سیش مهم نیست بریز هرچقدر خوزد بده بعش.
خورد خورد به خوردش بده
دکتر ب پسر من داد ۹ ماهگی اینا ولی طعم سیب گرفتم گفت برو سادشو بگیر
قربانت
اگه اینو بخوره عالیه نخورد دوغ بده
کته و ماست بده بهش
موز بده
پودر سنجد بریز تو فرنی هاش
چیزای خیلی شیرین نده
براوقتی که بچه اسهاله آب بدنش کمه
به من گفته بود ۹۰ سیسی
ببین اصلا میخوره برا من که نخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.