خانما من دو کیلو وزن کم کردم اشکال نداره؟

۱۱ پاسخ

من هفته 15بارداری هستم تا الان 2کیلو کم کردم تغذیمم خوبه

منم سه ماه اول وزن کم کردم بخاطر ویار

نه من 8کیلو کم کردم

منم دو سه ماه اول بخاطر حالت تهوع کم کردم بعد اشتهام خوب شد اضاف کردم

من ۴ کیلو تا الان، دکترم فعلا چیزی نگف اینجا همه استرس میدن

نه بابا من پنج کیلو کم کردم تهوعام که از ۱۶هفته بهترشد تاالان دوکیلو باز اضاف کردم

سه ماه اول کم کردن طبیعیه

مامانا من ۱۶هفتم مرغ زعفرونی خوردم مشکلی داره

نه عزیزم خیلیها تو بارداری وزن کم میکنن ولی از هفته ۱۴ دیگه باید وزن اضافه کنی سعی کن چیزهایی بخوری که به وزن گیری جنین کمک کنه ولی خودت زیاد چاق نشی

نه عزیزم مشکلی نداره

حواست به تغذیه کافی و مفیدت باشه.

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری