من هفته 15بارداری هستم تا الان 2کیلو کم کردم تغذیمم خوبه
منم سه ماه اول وزن کم کردم بخاطر ویار
نه من 8کیلو کم کردم
منم دو سه ماه اول بخاطر حالت تهوع کم کردم بعد اشتهام خوب شد اضاف کردم
من ۴ کیلو تا الان، دکترم فعلا چیزی نگف اینجا همه استرس میدن
نه بابا من پنج کیلو کم کردم تهوعام که از ۱۶هفته بهترشد تاالان دوکیلو باز اضاف کردم
سه ماه اول کم کردن طبیعیه
مامانا من ۱۶هفتم مرغ زعفرونی خوردم مشکلی داره
نه عزیزم خیلیها تو بارداری وزن کم میکنن ولی از هفته ۱۴ دیگه باید وزن اضافه کنی سعی کن چیزهایی بخوری که به وزن گیری جنین کمک کنه ولی خودت زیاد چاق نشی
نه عزیزم مشکلی نداره
حواست به تغذیه کافی و مفیدت باشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.