الان من چند هفته م؟

تصویر
۶ پاسخ

فکر کنم هفته ی شیشم باشی

بتات بالاست برودکترسونوبرات بنویسه

باتوجه ب بتا هفته آت بلاست
حتما قلبش تشکیل شده

عزیزم نگران نشو اما حتما پیگیری کن سونو بده بتا خیلی بالاست
اخرین پریودیت کی بوده؟

مبارک باشهه
برو دکتر بهت میگه اینجوری دقیق نیست من خودم هفته ای که اینجا گفتن با دکترم خیلی فرق میکرد
بتا من ۹هزار بود ولی هنوز قلبش تشکیل نشده بود

با تاریخ آخرین پریودت حساب کن فعلاً

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی