۷ پاسخ

چجوری میخواد بخوابه مگه😐
فقط لخته اونم که هوا گرمه از خداشه لخت باشه اصلا غمت نباشه😇

عزیزم منم گرفتم الان از دیروز توی دستگاهه اولش غصم گرفته بود ولی حالش زودتر خوب میشه اینه که مهمه خودتو ناراحت نکن

اشکال نداره همه این روزا میگذره
منم یروزی انقد میکردم برای زردی
بچه راحت زیر دستگاه می‌خوابه هر دوساعتم بیرونش بیار شیرش بده

ناراحت نباش گلم اکثر بچه ها اینطور میشن

خب پس باید حال بدترشو تحمل کنی خدای نکرده بره بیمارستان
الان دستگاه میاد خونه چهار پنج روز تو دستگاهه خودت بالاسرشی شیرشو میدی ناز و نوازشش میکنی گریه چیو میکنی دلتو محکم نگه دار

نگران نباش عزیزم چیزی نیست .خودت ناراحت نکن شیر به بچه بده تا ادرارومدفوع کنه زودتر برطرف میشه البته خنکی بخور جای بچه هم خنک باشه نه اینکه سرد باشه که سرما میخوره

عوضش حالش خوب میشه
فقط به این فک کن که بخاطر سلامتیش باید بخوابه اونجا

سوال های مرتبط