صدای سفید بزار براش و شیرش بده تا سیر بخوابه
۱۱ الان قبلا هشت بود
عزیزم توخونه خیلی بهتراز بیمارستان
باهمسرت شیفت بندی کنید هر دوساعت یکی بالاسرش مراقبش باشه
وقتی توی دستگاه هست اصلا چشم بندو پوشکش نباید دربیاد
توی همون دستگاه بهش توی شیشه شیرش رو بدین تا آروم بگیره و بخوابه
بدنش به هیچ عنوان چرب نباشه
بچه من۲روزه بود زردی اش۱۶بود
۴۸ساعت تو خونه توی دستگاه گزاشتم زردی اش۵شد
اما باید ۲ساعت توی دستگاه باشه بازنیم ساعت بیرونش بیارش(مرتب باید طبق ساعت دقیق این کار انجام بشه)
تاجایی که میتونی هم بهش شیربده
شیرخشک هم بده
اینقد شیربده تا تند تند مدفوع و ادرار کنه و زردیش بیرون بیاد از بدنش
آروقش رو هم مرتب بگیر تا بالانیاره چون توی دستگاه نمیشه زیر سرش چیزی بزاری
میتونی سرش بزاری بیرون تا نخوای چشم بند ببندی فقط پاهاش و شکمش زیر دستگاه باشه کافیه
دکتر به خواهر زادم این توصیه کرده بود زردیش اومد پایین
کنارش بخواب من کنارش میخوابیدم
دیگه هوشیار شده وابسته شده به بغلت
اگه پستونک میخوره بذار دهنش ;یه لباست که بوی تورو بده باهاش بذار تو دستگاه
برای ما تازه ۵روزش بود ولی اذیت میشد
چاره ای نبود بزوور خوابش میکردیم همینجور دستم زیر سرش بود تکونش میدادیم زیر دستگاه شیر خشک میدادیم تا بالاخره دوروز شد تموم شد 🫠🫠مردم از خستگی🫠🫠 با اینکه حتی بیشتر مامانم نگه میداشت
چشم بندش شاید کشش خیلی محکم هست داره اذیت میشه یکم براش شلش کن
خودت عرق کاسنی و شاطره قاطی کن بخور زود زردیش میاد پایین
من بیمارستان بستری کردم بچم خیلی اذیت شد
الان چنده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.