سلام مامانا بچم زردی داره ۱۴ست هرکار میکنم زیر دستگاه نمیمونه

۵ پاسخ

پستونک بزار دهنش برامنم بی‌قراری میکرد اولش پستونک گذاشتم دهنش آروم شد

برا منم اینطوری بود اخرش ک خودمم میخوابیدم تو دستگاه🚶🏾‍♀️💔
زردی کوچولوی من ۱۷ بود

منم پسرم الان زیر دستگاه هستش
کامل سیرش کن بعد که خوابش عمیق شد چشم بند بذار
پسر منم بعضی وقتا نمیمونه
دست و پاهاشو آروم بگیر تا خوابش عمیق بشه

ب شکل شکم مادر بزار میخوابه

بچه منم اینجوری بود حتما لامپ دستگاه نسبت به زردی قویتره و زیاد داغ میشه‌ اینجوری دوام نداره زیرش عوضش کنید ما عوض کردیم راحت زیرش خوابید

سوال های مرتبط

مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد