بچم زردی داره تو دستگاه نمیمونه چیکار کنم

۷ پاسخ

وای چقد سخته دقیقا دخترمنم همینطور بودمکافاتی داشتم اخرم قطره دادمش خوب شد
(ببین ی کارم دیگم خیلی خوبه برا زردی من اینم انجام دادم بنظرم همراه قطره این تاثیرش از بقیه کارا بیشتر بود یه خروس بکشین دل و جگرش و داغ داغ بذارین روشکم وسر دل بچه یه بیست دقیقه باشه گوشتشم خودت چند وعده بخور خیلی خوبه من اینکارم کردم بنظم تاثیر داشت)

بنده ب مدت ۳۵ روز همین بدبختی با دوتا بچه داشتم نزدیک ۱۵ بار رفتن دستگاه دفع اولی ک بره دستگاه بارهای دیگ عادت میکنه پستونکش بده سرگرم بشه نهایت دیدی واینمیسه ی پارچه بزن روش یکم گیج شد بردار پارچه رو

زردیش چنده ؟

اگه شیر خودت بهش میدی عرق بید بخور.شیرخشت وترجبین از عطاری بگیر جدا جدا بزار تو آب بخیسن بعد خودت بخور بهش شیر بده زردی از بدنش میره سعی کن سردی بخوری زردی از بدنش میره.دست صورت وپاهاش با عرق بید بشور.ایشاالله بهتر بشه

خوب شیرش بده سیرش کن آروعشم بگیر چشم‌بند بزار میخواب حداقل ۲ساهت

میتونی پستونک بدی

من با راهکارهای خواندگی زردیشو آوردم پایین دکتر قطره داد بهش میدادم
خودمم با عرق کاسنی و شاطرع داعم میشستمش و شیر گاو
و توی برگ کاهو هم قنداقش کردم خدا رو شکر نیاز ب دستگاه پیدا نکرد

سوال های مرتبط

مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد