مامانا بچم نمی‌مونه تو دستگاه چیکار کنم ؟؟؟؟

۳ پاسخ

من چشمام می‌بستم یا عینک دودی میذاشتم ، بعد وقتی خواب بود میذاشتمش و با دستم میگرفتمش
وقتی دستم رو دستاش بود دیگه آروم یک ساعتو میموند

یکی دوبار اول که میخوای بزاری همینه ،گریه زاری مقاومت ،براش جدیده می‌ترسه...وقتی خوابید بزار
یادت نره خوب شیرش بدی

وقتی خوابه بزارش

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد