من زیر پایه های دستگاه بالشت گذاشتم اومد بالا
بد بچه رو روی پام تکون میدادم زیر دستگاه
اگه خیلی بالاست ببرش بیمارستان با یه شب فتو گرفتن سریع میاد پایین
شیرخشک بده بهش راحت ۲ ساعت میخوابه
حجامت پشت گوش خیلی سریع زردی رو میاره پایین و برگشت هم نداره...دردی هم برا نوزاد نداره
دکتر به من کفت باید سیر بشه حسابی بعد بزاریش دستگاه..
چون دستگاه خودش خواب آورده فقط. مهمه که اون اولش و تحمل کنی وقتی گریه میکنه..
من که نتونستم تحمل کنم هب برمیداشتم کلا ۴ ساعتم تو دستگاه نبود..
ختنه کن
شیر زیااااااد بده بخوره که ادرار و مدفوعش زیادباشه
با عرق کاسنی زیر بغل دست صورت داخل پوشکش بدنش با پنبه بکش رو بخاری بزار ولرم بشه
خونه کرم نکن زیاد بچه رو هم گرم نگیر گرما باعث میشه زردی بالا بره
لیمو شیرین بخور و تند تند شیر بده
اگه شیر خودت رو می خوره یکسره ترنجبین تو لیوان دم کن بخور
صدای سشوار دانلود کن کنارش روشن کن گوش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.