زود و دیر داره
من گفته بود 13 خرداد 5 خرداد زایمان کردم با نشتی کیسه آب
والا من ۳ تا زایمان کردم این چهارمیش میشه هر کدوم تو یه هفته های مختلف دنیا اومدن و هر سه تاشم با کار زیاد که میکردم دنیا اومدن اولی ۳۷ دومی ۳۷و ۵ روز سومی ۳۵هفته اینو نمیدونم کی میاد ولی دوست دارم ۳۷ دنیا بیاد
معلوم نیست عزیزم یکی میبینی زودتر میشه یکی دیرتر من بچه اولم سه روز زودتر از ان تی بدنیا اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.