خانوم ها زردی بچم ۱۰ نیم هس گفتن باشه دستگاه بنظرتون خوب میشه

۸ پاسخ

سلام خانما من دیروز بچم استفراغ کرد ولی بیرون نیاورد بازم گورت داد ویهو فکر کردم نفسش رفت
خطر است

من زردی بچم نه بود دکترگفت تندتندشیرش بده ادرارومدفوع کنه ،،،یکمم شیرخشک بده بهش ...خودتم عرق کاسنی وشاتره بخور روزی دولیوان ..ترنجبین دم کن بخور ،،،بدن بچه روباعرق کاسنی پاک کن خودتم گرمیجات نخورخوب میشه

۱۰ که دستگاه نمیخاد قطره بده میاد پایین

ترنجبین و شیرخشت اب پوست کدو میگن خیلی خوب برای زردی هم‌خو‌دت بخوری هم نی نی

تا ۱۷ هم شده خوب شده این چ حرفیه عزیزم یک روزه هم خوب میشه یه روز بستریش کن دخترم ۱۴بود دو روز بستری بود

بذارش زیر دستگاه
نذاری ممکنه بره بالاتر
خیلی گرم نگیرش
خوب بهش شیر بده تا ادرار و مدفوع داشته باشه
هرچی شکمش بیشتر کار کنه
زردی زودتر از بدنش میره

منم بچم زردیش ۱۲ بود دستگاه اصلا تاثیری نداشت دوباره برگشت
فقط خنک نگهش دار و ۲ ساعت ی بار شیر بده ب مرور کاملا از بین میره
بزارش جای خنک و باد مستقیم کولر نخوره بهش
مطمئن باش زردیش از بین میره

۱۴ به بالا میگن بزارن تو دستگاه ده نشنیدم بگم دستگاه لازم داره

سوال های مرتبط