قرص امگا۳ داروخانه ورقه ی میده؟یا باید یه بسته بخرم ؟

۱۱ پاسخ

میده من ورقه ای میخرم همیشه

بله ورقی صد تومن

چجوری امگا میخورین من بعدش بوی روغن میزنه تو حلقم حالم خراب میشه🤢😑

ورقه ای

هم ورقه ی هم بسته ای بستگی به خودت داره چندتا بخوای

دیروز رفتم ورقه ای بگیرم نداشت قوطی داد توش ۶۰ تاس با یه بسته قرص تیرویئد شد ۱۳۰۰😐😐

من خریدم بسته ای بود .ولی اصلا نخوردم لازمه حتما باید بخوریم؟؟خیلی بزرگه معدمو اذیت میکنه نتونستم بخورم.

بله میده

اره میده

بسته هم میده گلم

ورقع ای میده

سوال های مرتبط