پسر منم سرما خورد و تب
اسپره پلارین دیفن هیداریم و استامینوفن بش دادم
و تو اتاق میخوابوندمش ک کولر هم نداشت ولی درو بار میزاشتم ک باد کولر ک تو پذیرایی روشنه بیاد داخل خداروشکر خیلیییی بهتر شده
قطره سدیم کلراید بزار براش
عزیزم روبروی کولر نباشه جهت مخالف باد بخوابونش
همش ب خاطر کولره
منم هر وقت کولرو روشن میکنم دختر سه ماهم بینیش کیپ میشه و شروع میکنه عطسه کردن
کلش کولر جاشو عوض کن یا کولر یه تایمی ببند ک سرد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.