۵ پاسخ

پسر منم سرما خورد و تب
اسپره پلارین دیفن هیداریم و استامینوفن بش دادم
و تو اتاق میخوابوندمش ک کولر هم نداشت ولی درو بار میزاشتم ک باد کولر ک تو پذیرایی روشنه بیاد داخل خداروشکر خیلیییی بهتر شده

قطره سدیم کلراید بزار براش

عزیزم روبروی کولر نباشه جهت مخالف باد بخوابونش

همش ب خاطر کولره
منم هر وقت کولرو روشن میکنم دختر سه ماهم بینیش کیپ میشه و شروع میکنه عطسه کردن

کلش کولر جاشو عوض کن یا کولر یه تایمی ببند ک سرد میشه

سوال های مرتبط