اینا همش مربوط به دستگاه و نحوه اندازه گیری دکترهاست،الان جای دیگه بری یک عدد دیگه بهت میگه.من چندبار رفتم سونو،هر مرکزی یک جایی را کفت بزرگ و کوچیکه.رو اینا حساب نکن و خودت اذیت نکن.به منم گفتن سرش کوچیکه،رفتم حای دیگه،گفتن سرش خیلی هم خوبه،دور شکمش کوچیکه،منم کفتم توکل به خدا
بزرگ یعتی نسبت به بدنش
زشت نمیشه اینجوری😪
نه بزرگ نیست طبیعیه....برا پسر من تو سونو ۳۲ هفته،،،،دو هفته بزرگتر بود دور سر بچم،به دنیا اومد دور سرش ۳۶ بود
سر بچه بزرگه یعنی هیکلیه بچت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.