مامانا با وزن ۱۹۶۰ چجوریه رشد بچم ؟ نگرانم سرش یزرگ یا نرماله😥😥

تصویر
۹ پاسخ

اصلا نگران نباش گلم
الان زمان وزن گیریشه،هرروز صبح دوتا تخم مرغ آب‌پز کن سفیدشو بخور
شیرموز و بادوم درختی هم حتما بخور
حبوبات و مرغم عالیه

چندهفته ای عزیزم

ن عزیزم نگران نباش دوهفته پایین بالا تر نرماله خیلیا رو دیدم دور سرجنین رو بیشتر زده موردی نبوده

برا من تو 34هفته 2424گرم بود ولی بازم نگرانم میگم کمه

به حساب سونو هفته ت چند هفته وچند روز بوده عزیزم؟؟

34هفته با وزن 1960یکمی پایینه تغذیتو درس کن

تو هفته بالاتر تا دو هفته عقب و جلو بودن رو معمولا دکتر ها میگن طبیعیه
به تغذیه ات برس و پروتئین بیشتر مصرف کن


خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر دغدغه رشد توانمندی‌های فرزندت رو داری و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

کی سنو وزن دادی

سونوی قبلیت چن هفته بود

سوال های مرتبط

مامان روشا🤎 مامان روشا🤎 هفته سی‌وششم بارداری