۳۱ هفته وزن جنین ۱۹۶۰ ... خوبه یا کمه؟ چی بخورم رشد کنه

۱۲ پاسخ

عالیه عزیزم

سلام گلم نی نی ت چی بود آخر ؟

عالیه

عالیه عزیزم تازه وزنش بیشترازنرمال

خیلی خوبه مال من ۱۶۸۹ بود

ماشالا

خوبه که چراکم باشه

عالیه چرا کم باشه

من ۲۹هفته و۲روز رفتم ۱۱۷۵گرمه

خواهر من اینکه خیلی زیاده مال من این موقع ۱۳۰۰ بود

خوبه دیگه چی میخوای عزیزم؟
من ۲۹ هفته رفتم ۱۵۰۰ هست

🙄🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 👶دخملی مامان 👶دخملی ۸ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی