۶ پاسخ

آره منم درد دارم

درد مال اونم هس که دراز میشی

من چون استراحت مطلقم به پهلو همش دراز میشم میگم شاید دردش برا اینه

ای اصلا نگو نپرس منم انقدر درد دارم مخصوصا شبا اوج خواب دیشب بقران تا صبح نخوابیدم روز انقدر درد ندارم شب اوج خواب

آره درسته همینطوره

وقتی*

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری