۱۰ پاسخ

🤯🤯🤯🤯🤯کامنتاوحشتناکه .

من هرچیزی ک ببینم نگاه می‌کنه بهش میدم
ولی کاکائو شاید ضرر داشته باشه کم بدع

براش سریع یکم پنکیک درست کن خواستی بخوری به اون پنکیک بده. یکم موز پوره کن زرده تخم مرغ و کمی آرد و کمی شیریا آب باهش قاطی کن و بریز تو تابه

یه کوچولو بده دیگه حالا یه بشقاب که نمیخوای بدی

نه عزیزم مناسب سنش نیست اصلا

چقد شبیه خواهر منی قشنگ خانم😍😍😍

والا من میدم بستنی کیک هرچی داداشش‌بخوره ببینه عصبی میشه گریه میکنه ک منم میخام😃

من میدم بستنی هم دادم چن باری

اره ی کوچولو بده ایراد نداره

شنیدم کاکائو مضره

سوال های مرتبط