منم هیمنطورم طبیعیه بنظزم
این هفته ها عیبی نداره
حالا شما از این به بعد بیشتر حس میکنی از ۲۵ و ۶. به بعد.
واسه منم دوروز میبینی انقدر پرتحرکه که نگو . یه روز استراحت میکنه ، خب خسته میشه دیگه😄
اره عزیزم طبیعیه من چن روز پیش تا ۲.۳ روز خیلی خیلی کمحس میکردم
عزیزم از ۲۸ هفته ب بعد مهمه الانم اگه نگرانی نوشابه یا بستنی بخور به پهلوی چپ بخواب ان شاءالله ک هیچی نیس
واسه منم چند روزه کمتر از روزهای قبله، استرس به خودت نده ان شاالله چیزی نیست بازم اگر خیلی فکرت درگیره برو دکتر نوار قلبشو چک کنه
من کلا حس نمیکنم
اره گلم منم اینجوریم یه روز زیاد یه روز کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.