۴ پاسخ

چطور اینقد زود از مچ دستش عکس گرف؟ چند سانت کم داشته؟ پسر من دو سانت کم داشت قرص و شربت داده گف فعلا با اینا ببینیم چطور میشه.. گف زوده برا عکس

نه فعلا هیچی بهش نداد
چون هر ۶ ماه یکبار میبرمش و دکترش معتقده ۴ تا ۶ سانت رشد قدی تو شش ماه اکیه و نیازی نیست
همون قطره ویتامین دی رو بدم و مولتی ویتامین

دختر منم دوسال عقب تره زدم چت جی بی تی میگه ک اگ مثلا بچه های دیگ تو ۱۲سالگی جهش رشدی دارن اینا چهارده سالگی جهش رشدی دارن ینی دوسال بیشتر رشد میکنن

نه نگران نباشید،پسرمنم دقیقا ۱.۵ سن استخوانیش عقب تر هست
اتفاقا خیلی بهتره که سن استخوانی از سن واقعیش عقب تر باشه یعنی جا داره رشد کنه و حالا یا به تشخیص دکتر یا براش دارودرمانی شروع میکنه یا زمان میده تا ببینه در سال رشدش چطوره

سوال های مرتبط

مامان سلین جعفری مامان سلین جعفری ۴ سالگی